Detoksikacija tela

Detoksikacija je postala neophodnost savremenog čoveka. Izloženi smo dramatičnom zagađenju životne sredine i hrane koju unosimo. Dodatno korišćenje lekova, konzumiranje cigareta, alkohola i sl. još više uslovljava ozbiljan i nepovoljan efekat na zdravlje. Nismo često u mogućnosti da obezbedimo detoksikacione tretmane u profesionalnim ustanovama, ali postoje jednostavni načini da se smanji ili ublaži nivo toksina u našem telu. Program Solar 511 u svojoj preporuci sadrži obavezno ispijanje čiste vode sa malo limunovog soka ujutru na prazan stomak, radi tzv. unutrašnjeg tuširanja koje će usloviti da se “opere” unutrašnjost našeg probavnog sistema. Veća količina hrane bogata vlaknima smanjiće resorpciju kako viška masti i šećera u hrani, tako i neželjenih elemenata koji se u njoj nalaze, kao što su konzervansi, emulgatori, teški metali i dr. Korišćenje određenih preparata sa detoksikacionim svojstvima je takođe preporučljivo i ovakvi se suplementi nalaze u prodaji. Preporučujem preparate porekla zelenih ili zelenoplavih algi.

Koja hrana pozitivno utiče na raspoloženje?

Hrana može imati uticaj na raspoloženje, te zato o tome treba voditi računa. Hrana koja sadrži veliku količinu takozvanih “brzih” ili “prostih šećera” u kratkom intervalu podiže nivo energije. U ovu grupu namirnica spadaju proizvodi od belog brašna, slatkiši, testenine, slane i slatke grickalice, pa i med. Ovaj efekat takođe kratko traje, a potom dolazi do naglog pada šećera u krvi uslovljenog povećanim koncentracijama hormona insulina i umor biva veći, a sa njim i pad dobrog raspoloženja. Iz ovih razloga poželjnije je jesti namirnice koje sadrže veliku količinu korisnih mikronutrijenata, kao što su orašasti plodovi, čokolada sa visokim procentom kakao delova (preko 70%), jaja, losos, ćuretina, spanać. Uz ove namirnice dobro je provesti neko vreme na suncu, vežbati i piti probiotike, jer dobra mikrobiota u crevima sintetiše serotonin poznat kao “hormon sreće”.

Saveti za letnji režim ishrane i šta sve treba izbegavati leti

Tokom letnjeg perioda poželjno je jesti svežu, laganu hranu uz manje količine proteina. Najbolji izbor hrane su: povrće koliko želite, voće za užinu u količinama do 150 grama, a orašaste plodove i semenke bi trebalo ograničiti i jesti za užinu do 35 grama. Lagana, mlada ili bela mesa, jaja, mladi sirevi (najbolje od surutke) i integralne žitarice koje je najbolje konzumirati u obliku hlebova ili pahuljica za doručak. Izbegavati jaku, mnogo začinjenu masnu hranu, kao i namirnice prostih ugljenih hidrata. Od sladoleda birati tzv. sorbe bez mleka samo sa voćem ili od crne čokolade zaslađene steviom.

Koje dijete su najefikasnije leti?

Tokom leta idealna dijeta je ona bogata povrćem spremljenog na pari, kuvanog ili pečenog u rerni bez mnogo masnoće, laganim proteinima, ribom, belim mesom ili tvrdo kuvanim jajima. Ovo je idealan period kada uz dijetu možemo imati fizičku, rekreativnu aktivnost kardio tipa u prirodi na svežem vazduhu, kao što su brzo hodanje, plivanje ili vožnja bicikla.

Saveti za zdravo mršavljenje

Da bismo se zdravo hranili, ali i osigurali smanjenje procenta masnog tkiva, potrebno je unositi raznovrsnu i hranu visokog kvaliteta koja u svom sastavu nema veću količinu prostih šećera i visok procenat masnoća. Konzumacija zdrave, sveže ili smrznute hrane tj. povrća i voća, žitarica, jaja, mesa, mlečnih proizvoda, kao i zdravih ulja je uobičajen savet, ali se mora povesti računa da se količine ograniče i da se organizuje svakodnevna fizička aktivnost u vidu brzog hoda do 30 minuta, najbolje ujutru pre doručka. Neophodno je održati dobru hidriranost tela unosom vode, biljnih nezaslađenih čajeva ili blage limunade. Namirnice bi trebalo da budu sveže ili sveže smrznute, jer se na taj način bolje održava nutritivni sastav i bogatstvo vitaminima, mineralima, oligoelementima, kao i drugim makroelementima.

Priprema kože za bolji ten putem ishrane

Za pripremu kože za izlaganje suncu dobro je unositi namirnice iz grupe crvenih ili narandžastih boja koje su bogate beta karotenom, likopenom, kao i vitaminima A i D. Korisno je unositi svežu šargarepu ili paradajz koji ima najkorisnija biološka svojstva u obliku pelata ili kuvanog paradajza. Odličan izbor su spanać, brokoli, a od voća kajsija, breskva i mango.

Kategorije

KONTAKTIRAJTE NAS

Pon - Pet 07:30 - 21:00
Subota 08:30 - 19:00
Nedelja Ne radimo

LOKACIJA

Zakažite pregled

Naše osoblje će u što kraćem roku da odgovori na Vaš zahtev i da vas obavesti o slobodnim terminima. Budite slobodni da zakažete pregled putem forme na sajtu.